فیلم سریال

دانلود فیلم و سریال

فیلم سریال

دانلود فیلم و سریال

دانلود فیلم و سریال

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

دانلود فیلم من و شارمین با لینک مستقیم

دانلود فیلم من و شارمین با کیفیت عالی

دانلود فیلم سینمایی من و شارمین

لینک دانلود قرار گرفت

دانلود فیلم من و شارمین

مشخسات فیلم 

انتشار کننده : رها مووی

نام فیلم : من و شارمین

ژانر : اجتماعی , کمدی

ستارگان : ویشکا آسایش / سحر قریشی / پژمان بازغی / نیما شاهرخ‌شاهی / گوهر خیراندیش/ مجید صالحی

کارگردان : بیژن شیرمرز

محصول کشور : ایران

سال اکران : ۱۳۹۶

خلاصه داستان :این فیلم داستان زندگی دختر جوانی به نام تینا را روایت می کند که پیشگویی های عمه خود را باور دارد…  شما می توانید این سریال و محصولات دیگر ایرانی وخارجی را با لینک مستقیم از سایت رها مووی دانلود کنید.

دانلود فیلم من و شارمین با لینک مستقیم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی